.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانباز سوادکوهی به خیل شهدا پیوست

جانباز 70 درصد سوادکوهی جنگ تحمیلی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جانبازی به خیل شهدا پیوست.
خبرگزاری فارس: جانباز سوادکوهی به خیل شهدا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، جانباز 70 درصد سوادکوهی جنگ تحمیلی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
مراسم تشیع پیکر پاک این جانباز دفاع مقدس صبح امروز از روبه‌روی سپاه سوادکوه به سوی امامزاده عبدالحق زیراب(آرامگاه ابدی این شهید) برگزار شد.
حسن داداشی که در منطقه بانه سردشت در سال 60 از ناحیه چشم راست مجروح شده بود و این مسئله منجر به تخلیه چشم و در ادامه آن مشکلات مربوط به مری و ریه و کلیه را هم تحمل کرده بود.
این شهید سرافراز در طول پنج سال اخیر دو کلیه خود را نیز از دست داده بود.
سرتیپ پاسدار بازنشسته محمد علی داداشی برادر شهید حسن داداشی که جانباز 55 درصد است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه گفت: شهید داداشی جانباز 70 درصد و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است.
وی افزود: برادرم سابقه حضور مداوم در جبهه‌های حق علیه باطل را در کارنامه خود دارد.
برادر شهید داداشی با اشاره به اینکه تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از فقدان دو کلیه و مشکلات بدنی ایشان را شاهد بوده‌ایم، گفت: شهادت برای جانبازان مزد الهی برای تلاش‌های آنان است.
داداشی خاطر‌نشان کرد: شهردار منطقه 20 تهران نیز از مسئولیت‌های ایشان است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با بیان اینکه علاقه و تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با مقام و جایگاه جانبازان، بیانگر جایگاه و ارزش آنان دارد، متذکر شد: در قوانین ما فوت فردی با 70 درصد جانبازی شهادت محسوب می‌شود.
محمد اسماعیل خزایی اذعان داشت: برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید ستاد شهرستانی با ریاست معاون فرماندار و حضور مسئولان ادارات و نهادهای سوادکوه تشکیل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن عاليشاه ارات بني 1 آبان 1390
ياد و خاطر همه عزيزاني كه براي بقاي ايران زمين از جان و مال خود گذشته اند گرامي باد وهمچنين ياد اين عزيز همشهري كه مانند ديگر عزيزان براي رفائ واسايش امروز ما از جان خود مايه داشته گرامي مي داريم روحش شاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.